Reviews

Bekijk hieronder onze reviews die we hebben mogen ontvangen na afloop van een optreden. Wilt u ook een review schrijven, beoordeel ons op Google of stuur ons een e-mail op: info@zing-entertainment.nl

Patrice

PLUS PUNT: Omdat de ruimte waar onze borrel werd gegeven niet zo groot was, kozen we voor een 'huiskamer' concert. wat hebben we genoten, de zanger wist precies de juiste nummers op te voeren zodat we het allemaal naar ons zin hadden. en wat een leuke bijkomstigheid om een extra microfoon er bij te hebben zodat we zelf ook mee konden zingen. Het was een super geslaagde avond MIN PUNT: we hadden nog 1 verzoek nummer maar die wilde de techniek meneer niet inwilligen omdat Marco deze al gezongen had. En een nummer 2x doen dat doet hij niet jammer.

Eus

Wauw, fantastisch!! Lieve Cinzia, wat een feestje heb je er van gemaakt. We hebben genoten. De mensen waren pas koud binnen en jij moest al optreden en de sfeer er in zien te brengen. Nou, dat is je gelukt. Wat heerlijk was het en wat vliegt de tijd dan voorbij. Super bedankt!!!

Lucas

Hi Eric, Nog even een berichtje, we kunnen het niet vaak genoeg zeggen. We hebben een top avond gehad! Mede door de steengoede muziek die jij verzorgde. We krijgen zoveel complimenten. En die eer komt vooral ook jou toe. Dus ik zeg het nog een keer super bedankt!

Activiteitencommissie VV Scherpenzeel

Namens de activiteitencommissie van VV Scherpenzeel: hartelijk bedankt! Van de offerte tot aan de uitvoering liep het soepel, professioneel en enorm gezellig. Robin, Cinzia en Marco maken er een feestje van én hebben een uitgebreid repertoire wat goed in de smaak viel. Wat een top avond!

Boris

Net wakker geworden met een heerlijk gevoel: het bootfeest van gisteren is meer dan geslaagd. Marco heeft er een feest van gemaakt voor iedereen! Heel fijn in de omgang, voor iedereen gezellig en een prachtige stem. Ik heb gelijk de volgende avond alweer gepland. Dankjewel Marco!

Phyllis

Super gezellig! Marco weet er echt een feestje van te maken!

Joyce

Erg tevreden! Erg blij met hoe het contact is verlopen. Verder een top act en helemaal niks op aan te merken.

Felix

Fantastisch! Vanaf de eerste seconde ging het dak eraf! Marco kan alles zingen en maakt er samen met jou een feest van!

André

Buitengewoon! Marco Tomassen heeft zeker een goed optreden neergezet!

SWZ Zorg

Virtueel event in Gathertown
Het was super leuk! Ik wil even namens SWZ zeggen dat het vrijdag super leuk is geweest. Het zag er super gaaf uit. Jammer van de opkomst, maar de collega’s die er in hebben gezeten waren heel enthousiast. Het was voor mij zelf bijzonder om te zien dat wat je in je hoofd hebt ook echt lukt. Nogmaals bedankt voor de hele prettige samenwerking en zeker tot een volgende keer.

Lodewijk

''Intiem familie optreden'' Een show is meer dan een zanger(es)! Techniekman Ben, kwam keurig voor Cinzia op locatie en was erg flexibel toen er een hoosbui losbarstte en we plots het optreden moesten verplaatsen naar een overkapping. Prettig in de omgang en verder vlekkeloos uitgevoerd. Cinzia was op tijd en kwam mét een bloemetje voor de jarige het podium op. De (te) korte show liep vlot, er was goed contact met het publiek en de gevraagde nummers kwamen voorbij. Bij Het Engelstalig repertoire Bleek de kwaliteit van ‘haar strot’ pas echt goed!

Woonzorgcentrum De Wartburg

Zaterdag 23 mei is er bij de Wartburg in Utrecht een groot feest geweest; Cinzia, Gerdien, Marco en Robin hebben 's ochtends op het binnenplein en 's middags in de binnentuin een optreden verzorgd. Bekende Hollandse en engelstalige liedjes passeerden de revue, met zeer veel enthousiasme en professionaliteit gebracht, zowel solo als samenzang. Bewoners als personeel hebben van de optredens genoten! Een aanrader, dit gezelschap maakt iedere festiviteit tot een groot feest !!!!

Marcel

Hoi Marco, wat een enthousiaste groep zijn jullie, geweldig! Lang geleden dat ik binnen de zorg zo een leuk optreden heb meegemaakt, jullie klinken echt super! Gr. Marcel

Monica

Wij hadden voor mijn 50ste verjaardag een feestje gegeven bij Allurepark De Lucht, waarbij een aantal van de artiesten optraden. Het was een TOP avond die opgeluisterd werden door optredens van Robin, Cinzia en Esmeralda. Zij voelden de sfeer goed aan en speelden daar op in. Wij kijken uit naar 18 april. Jullie zijn toppers!!!

Ron

Op 19 Januari 2020 had ik een groot evenement genaamd 'Movie Fighting Workshop 3', het was de bedoeling dat deze workshop filmvechten zeer strak georganiseerd moest worden omdat we deel 2 wilden overtreffen en er dit keer ook Media en TV bij was. Ik ken Vince Petercen (DJ Davinci) al jaren en zo werd Zing-Entertainment erbij betrokken. Al aan de kleinste details werd gedacht. Voor mij een hele zorg minder, omdat een heel groot deel van dingen regelen van mij afviel en ik me op de inhoud van de workshop kon richten. Ook qua beeld en geluid zijn Marco en Vince gewoon echt top. Cinzia verzorgde ook een groot deel voor en achter de schermen en totaal is mijn ervaring echt super goed. Ik zou niet anders willen dan evenementen organiseren met deze mensen - Zing Entertainment, omdat ik voel dat ze er echt bij betrokken zijn, daarnaast ook nog een hele extra dimensie van entertainment toevoegen zoals geluid fx op het moment mensen een award kregen etc. Bedankjes aan de mensen die het verdienen en dit zijn dingen waar mensen alleen maar happy van worden. Nogmaals ik raad Zing-Entertainment aan en de volgende keer zijn ze 100% van de partij.

Margareth en Willem

Heerlijke 50 ste verjaardag gevierd. Samen met Marco en Gerdien. Ze hebben er een echt feest van gemaakt en iedereen op de dansvloer gekregen. Een aanrader voor elk feest. Bedankt!

Pax Kinderhulp Utrecht e.o.

De Nederlandse begeleiders zijn inmiddels weer in het land nadat ze de Bosnische kinderen veilig hebben afgeleverd bij hun ouders. Afgelopen vrijdag hadden we nog de grootste lol samen tijdens de afscheidsdisco. Dankjewel DA VINCI SOUND voor deze geweldige avond en de leuke video! We laten de vakantie nog even in onze gedachten en gaan dan langzaam nadenken over de volgende vakantie. Er zijn zoveel meer kinderen in Bosnië die we dit gunnen... #paxkinderhulp #erisaltijdeenplekjevrij #goeddoel

Kerstfeest van IT bedrijf in Utrecht

Sfeermaker, Marco is een goede sfeermaker en weet snel het publiek mee te krijgen! Breed repertoire, dus zeker een aanrader.

'Gala' in Baarlo (Limburg)

Geweldig! Wij hadden Marco gevraagd om te komen zingen op een studentengala. Het contact van te voren was zeer prettig met zowel Showbird als Marco zelf. Marco was voor ons zeer flexibel, wat ontzettend fijn was. Hij heeft de tent op z'n kop gezet en geweldig gezongen. Ik zou hem zeer aanraden om te boeken.

Natasja

Helemaal fantastisch! Robin was fantastisch. Hij had goed contact met de mensen in het publiek en was zeer interactief. Hij vroeg mensen om mee te zingen en welke liedjes hij nog moest zingen. Voldeed aan verwachtingen.

Rene

Robin, rene hier van gisterenavond..... echt super gedaan kan het niet vaak
genoeg zeggen!!!! Hoor alleen maar complimenten over jou!!! Super Thx

Iris

Van 16 t/m 18 augustus heeft Zing-Entertainment de karaoke verzorgd op de Holland Koi Show in Kasteeltuinen Arcen. De karaoke is goed verzorgd en de heren treden zelf op wanneer er niemand anders zin heeft, zodat het programma toch gevuld is. De techniek en het geluid waren helder en hebben het niet een keer af laten weten. Zing-entertainment is erg prettig om mee samen te werken, ze passen zich direct aan wanneer je dat aan ze vraagt. Ook het contact onderling verloopt prettig! Wij hebben drie leuke dagen met gezellige muziek gehad, de sfeer gaat zeker omhoog wanneer Zing-Entertainment op bezoek is.

Lisette

Vrijdag heeft Gerdien het feest van mijn moeder muzikaal helemaal perfect verzorgd. Wat een fantastische vrouw met een prachtige stem! Alle voetjes van de vloer!

Lex

Een top avond gehad door Zing Entertainment hier in de Boshut op BosPark Bilthoven! Paste perfect bij het publiek, enkel gezelligheid en fijne muziek Thanks Robin/Cinzia en de andere! Gaan wij zeker nog een keer doen

Camping Kom-Es-An

Op 3 augustus 2019 voor de tweede keer artiesten geboekt via Zing-Entertainment voor een feestavond op camping Kom-Es-An. En wederom was het weer een succes! Onze gasten hebben weer een zeer gezellige avond gehad met de zang en muziek van Marco Tomassen en Robin van der Hoeven. Buiten de optredens om werd ook alles goed verzorgd zoals het contact en de materialen. Dank hiervoor!

Feestganger

Afgelopen week verzorgden Cinzia en Marco de muzikale ondersteuning op het 50-jarig huwelijk. Ze hebben de wensen van het bruidspaar volop laten terugkomen en wisten de sfeer er goed in te brengen. Al met al geslaagd, dank!

Peter

Ons 50 jarig huwelijksfeest op "de Parel van de Linge" te Leerdam was een groot succes mede door zangeres Cinthia en zanger Marco die o.a. de door ons gekozen songs met veel klasse gezongen te hebben. De sfeer aan boord was daardoor zeer snel heel gezellig. Het is zeker voor iedereen een aanrader om Zing-Entertainment in te sckakelen en het feest musicaal te laten verzorgen.

Nico van Metameer

Ha Marco, ik weet niet of je al een beetje bijgepraat bent, maar het stof is aan het dalen en de bierresten zijn zojuist opgedweild. Nu kan het bijkomen gaan beginnen, maar bovenal nagenieten!

Het was een kneiter van een feest, goeie samenwerking met jouw mensen. Ben is echt een prima kerel, heerlijk relaxed en flexibel. Cinzia heeft het feest lekker aangezwengeld. Gerdien knalde er echt uit, heel goeie performer. Robin gaf de finale van het feest de juiste en goede duw; klasse allemaal!

Robbert

Top live zanger, Robin heeft fantastisch gezongen op ons trouwfeest. Goed repertoir, de juiste meezingers en met passie gezongen. Van Hazes Sr tot Tino. Wat een feest. Robin, wanneer gaan we landelijk meer van horen? Grote dank voor een geslaagd feest. Groet Robbert

Karin

Super! Wij hadden Robin geboekt voor de verjaardag van mijn vriend in een café, het was echt ontzettend leuk! Iedereen was laaiend enthousiast. De door ons gevraagde verzoeknummers waren ook geen probleem voor Robin. Verder heeft Robin nog leuke meezingers gezongen. Marco was ook mee, na het optreden hebben we met z'n alle nog wat gedronken omdat het zo gezellig was! 5 Sterren, zonder twijfel! het was helemaal super!

Oranje vereniging Den Bommel

Wat een fantastische dag hebben wij gehad op Koningsdag in Den Bommel. De artiesten het geluid en de mooie lichtshow waren leuk en afwisselend. Zowel de zangers als de zangeressen hadden een mooi gevarieerd repertoire zodat er voor ieder wat wils tussen zat. Gelukkig waren ze flexibel zodat ondanks het mindere weer er toch een super feest is neergezet. De reacties van ons dorp waren super en hopen volgend jaar weer van hen gebruik te mogen maken. Ik Kan  zing-entertainment van harte aanbevelen voor uw evenement.

Andre

Top, prima geregeld en leuk optreden gehad.

Jan

Marco kwam optreden op ons gala. Op voorhand meer uitgegeven aan dan we hadden willen doen, dus ik voelde me een beetje nerveus over wat het zou worden. Marco heeft er met zijn optreden een koopje van gemaakt! Kwam ten eerste al met goed materiaal en technicus de zaal binnen en tijdens het feest tussen het dansende publiek door opgebouwd zonder dat het invloed had op de sfeer. Daarna heeft Marco gedaan waar hij heel erg goed in is: een feestje bouwen. Daarnaast deed hij ook nog een toegiftje of 36 waardoor het feest daarna met gemak tot in de vroege uurtjes is doorgegaan. Marco bedankt.

Jan

Marco had er zin in! Wij hadden Marco geboekt voor een gala. Veel complimenten over gehad en het was ook helemaal top! Marco was erg professioneel en had er zin in.

Adri

Wil hierbij toch wel een reactie plaatsen. Wat een goede zangeres is dit, hebben haar live gezien bij ons feest en zal je vertellen ze heeft een prachtstem, maakt er een feestje van en van vele markten thuis... kortom gezegd een topper zowel als zangeres maar ook als gewoon persoon en ja volgend jaar is ze weer bij ons te gast en wie weet wel eerder

Natasja

Hallo, Gister was ik bij Betty Boop in Zeist voor een feestje met verschillende artiesten. Toen Gerdien optrad kreeg ik kippenvel over mijn hele lijf. Wat kan deze dame goed zingen. Echt een topper. Ik was er zo van onder de indruk. Dat ik vergeten ben om een foto of film te maken. Ga haar zeker vaker volgen.

CV DE PLATNEUZEN (CARNAVALSVERENIGING)

Gezellige avond, Robin wist meteen de mensen van hun stoel te krijgen. Er werd gedanst en polonaise gelopen. Erg leuke interactie met de gasten. Robin maakt leuk gebruik van de zaal, niet alleen van het podium. De muziekkeuze was geschikt voor de avond.

66Controls

Op ons nieuwjaarsdiner 2019 van 66Controls hebben we de close Harmonieband True Colors via Zing-Entertainment geboekt. We wilden graag achtergrondmuziek tijdens ons diner. Graag willen we langs deze weg een leuke reactie achterlaten op jullie website. Kippenvel, verassend en ontzettend mooi waren de reacties van onze collega’s. Ook het spel waarin we de series moesten raden die de dames zongen gaf een leuke twist aan het geheel. Ook een dik compliment aan de muzikanten! De muziek was niet overheersend en konden we toch gezellig met elkaar blijven kletsen. Kortom een geslaagde avond. Wij zullen jullie zeker aanbevelen! Namens het team van 66Controls.

Inge

Beste Marco, wat hebben wij een gezellig feest gehad, Gerdien is een super zangeres. De dansvloer was vol van begin tot het einde van de avond, geweldig! De eigenaar van de locatie heeft ook genoten hij zei wij hebben zelden zo een gezellig feest mee gemaakt. Het was boven onze verwachting, wij hebben van iedereen ontzettend leuke reacties mogen ontvangen, het is zo fijn dat iedereen zo genoten heeft. Al met al een geslaagd feest, hartelijk dank hiervoor! Op naar het volgende feest. Lieve groeten, Albert & Inge

Monique

We hebben genoten en lekker gedanst

Bart

Helemaal perfect! Wij hebben Marco geboekt voor een feestavond op een studentenvereniging, en hij was geweldig! Hij deed het helemaal perfect en iedereen vond het hartstikke leuk. Hij heeft de tent op z'n kop gezet!

Ronald

Geweldige ervaring voor de verjaardag van mijn dochter goed geregeld en zeer goede ervaring geweest (Review over Karaoke Factory)

Kirsten

Top optreden gehad op onze bruiloft van Cinzia. Wij hebben erg genoten van haar mooie stem. Feestje was echt compleet door haar optreden!

Kees en Loes

Hoi Richard. Mede door jouw optreden hebben wij 5 augustus een top middag gehad bij Buiten. Hoe bijzonder dat jij daar was. En hoe jij voor onze schoonzus een lied zong: geweldig. Wij hebben zo genoten! Dank en hopen je vaker te zien en te horen! Dikke knuffel van Kees en Loes XXX

Romeo & Lia

We hadden zaterdag 27-07-2018 een feestje ter gelegenheid van mijn kleinzoon 2 en ik 50 jaar geworden. We hebben Marco laten komen , en heel erg over te spreken, nog een echt geweldig mens en een dijk van een stem en net als wij een feestbeest echt een gang maker. Ons feest is daardoor top geworden ,dankje Marco. Groetjes van Romeo en Lia.

Lia

Een dijk van een stem en echt een feestbeest. We hebben zaterdag een feestje gehad ter gelegenheid van mijn kleinzoon en ik, we zijn samen jarig oma 50 en jr 2 . We hebben gekozen voor Marco en het is een geweldig feest geworden, een dijk van een stem en echt een feestbeest zo als ik zelf ben. Marco is echt een topper gr lia

Joris en Kirsten

Wij hebben als verrassingsact op onze bruiloft een optreden gekregen van Cinzia.  Wat hebben wij samen met onze gasten ontzettend genoten. Wat een topstem en met haar enthousiasme heeft ze ook meerdere gasten op de dansvloer gekregen. Super optreden! Nogmaals bedankt topper!

CV DE PLATNEUZEN (CARNAVALSVERENIGING)

Zaterdag 9 juni vierden wij ons jaarlijkse midzomerfeest met de leden van onze carnavalsvereniging. Ik was op zoek naar een artiest, die bij ons een uurtje kon zingen. Ik heb meerdere aanvragen gedaan op de website van zing-entertainment. Uiteindelijk kreeg ik contact met Marco Tomassen. Hij heeft mij goed geholpen bij het vinden van een artiest binnen ons budget. Robin van der Hoeven heeft deze avond bij ons gezongen. Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit van de muziek. Robin nam zijn eigen geluidsman mee. Wij konden vooraf verzoeknummers aangeven en hij heeft zijn muziekkeuze hierop afgestemd. Robin kan goed zingen en heeft er een gezellig feestje van gemaakt.  Wij zijn erg tevreden en raden iedereen aan om Robin van der Hoeven te boeken!

Marcel

Hi Marco, veel dank voor jouw optreden bij ons. Je hebt onze bijeenkomst in apresski stijl kleur gegeven en de avond met jouw aanstekelijke enthousiasme feestelijk afgesloten. Helemaal goed!

Andre

Zing entertainment is afgelopen zaterdag te gast geweest op ons feestje in Nieuwegein. We hoopte dat het een goed en gezellig feestje zou worden. Maar het werd meer, veel meer zelfs. Het was een SUPER feestje. Marco, Ben, Richard en Cinzia wat waren jullie top. Nogmaals bedankt namens ons. Groetjes Andre en Esther.

Ellen

We hebben zaterdag 14 oktober in de windhoek een feest gegeven met optredens van Marco, Mandy en Rebecca. Het is een onvergetelijke avond geworden. Wat kunnen jullie zingen, helemaal top. Met jullie is een feest helemaal af.

Fransiska

Ik heb 25 februari mijn verjaardag gevierd in de windhoek en het Zing-Entertainment gevraagd, deze band kan ik iedereen aanbevelen in een woord geweldig, ze hebben letterlijk alles in huis goeie muziek goeie zangers en Mandy ooh wat een schoonheid met een geweldige stem maar wat ik zo belangrijk vindt ze zijn ook zo sociaal denken mee draaien ook verzoekjes ze maken het iedereen na de zin jullie zijn mijn toppertjes na afloop kwamen velen aan mij vragen waar heb je hun vandaan bedankt MARCO en Richard voor de mooiste avond van mijnleven XXX

Jacqueline

Nu al een aantal keren zing-entertainment mee mogen maken op verschillende feestjes. En wat mij opvalt, het wordt altijd een groot feest. Dankzij jullie inlevingsvermogen en flexibliteit wordt het publiek op zijn wenken bediend en krijgen zij een avond  waar met een grote Glimlach op terug gekeken kan worden. Mocht er feestjes georganiseerd worden, dan zal ik jullie zeker aanraden! Het maakt dan niet uit wie er komt want alle zangers en zangeressen die ik heb gehoord klonken als een klok en zijn uiterst vriendelijk en betrekken het publiek erbij. Wat mij betreft zijn jullie nr 1!  Dankjewel voor de avondjes waarvan ik al heb mogen genieten en graag tot ziens, Jacqueline.

Cyriel

Marco Tomassen een topper en gangmaker met diverse reportoire. Richard ten Oever een zanger met muziek in zijn hart. Mandy van de Bilt een zangeres waar ik wel toekomst in zie, heb hun op diverse feestavond mogen presenteren en was top!

Jacqueline

Beste Richard, ik heb nu verschillende avonden van Zing-Entertainment mee mogen maken. En ik moet zeggen. NAAR VOLLE TERVREDENHEID! Jij en je collega-zangers nemen het publiek mee en maken er een groot feest van. Iedereen geniet! De verrassingsduetten, mooie stemmen en jullie enthousiasme zijn echt de ingredienten voor een topfeest! Mochten er in mijn omgeving feestjes worden georganiseerd zal ik ze zeker op Zing-Entertainment attenderen. Heel graag tot op het volgende feest, Jacqueline.

Coverband Nightwind

Een geweldige professionele zangeres en entertainer (Review over Cinzia Caffio).

Theo

Op 4 juni hebben Marco en Mandy de slotavond van onze biljartvereniging De Windhoek tot een geweldig succes gemaakt. Het was helemaal top en alleen maar leuke reacties gehad van alle aanwezigen.

Cafe het Fust

Hartstikke leuk dit is zeker voor herhaling vatbaar, optreden zonder pauze heel knap!! (Review over Marco Tomassen)

Andrea

Gisteravond een top avond gehad met Marco Tomassen. Verjaardag van moeders is dankzij jou super gezellig geweest. Op de val reep jou en de geluidsman kunnen krijgen, je hebt ons echt gered, iedereen die aanwezig is geweest heeft een super gezellige avond gehad. Je zal ons bij het volgende feest zeker gaan horen. Groetjes Ricardo en Andrea.

Mans

Marco, Allereerst wil ik je bedanken voor de top-avond van afgelopen zaterdag. Mede dankzij jullie flexibele manier van opstellen werd de avond een groot succes. Gisteren had ik nog een kort gesprek met Paul, ook hij was enthousiast met jullie manier van werken. Ik zal zeker bij een volgende gelegenheid aan je denken! Nogmaals mijn dank! Mans

Jolanda & Ron

Goeiemorgen Marco, Heb je een beetje kunnen slapen na een hele gezellige avond? Wij hebben het erg leuk gehad en vonden het een geslaagde avond! Hartelijke groet, Jolanda en Ron.

Mariska

Wat een geweldig leuk feest hebben wij gehad op 4 oktober 2014. Jullie hebben het erg leuk gedaan en wat een mooie stemmen hebben jullie Marco en Mandy! En de geluidsman, wat goed ingespeeld op het publiek. Jullie zijn zeker aan te bevelen..toppie echt waar! Nogmaals bedankt voor de gezellige avond. Groeten Gerard en Mariska.

Jolanda

Op zaterdagavond 27 september heb ik mijn 51e verjaardag gevierd. Ditmaal wilde ik het wat groters aanpakke met live muziek. Hierbij heeft Marco ons een topavond bezorgd, niet alleen zijn zang was fijn maar ook de professionele kijk op de dingen die moesten gebeuren. Mijn verjaardag was een succes ook dankzij de muzikale invulling van Marco en Mandy en niet te vergeten de geluidsman. Nogmaals enorm bedankt.

Bovatin

Zing-Entertainment heeft de Bovatin jaardag tot een succes gemaakt met hun daverende optreden wij willen jullie dan ook bedanken namens de tegelzetters vakbond en zien jullie graag weer terug. Nogmaals bedankt namens afdeling midden west Nederland. Toppers (echt een aanrader)!!

Natasja

Hoi Marco bedankt voor de fantastische avond! Iedereen vond het geweldig en me vader in het bijzonder, de beste man is er nog steeds vol van. Groetjes Natasja.

Natasja

Beste Marco, Nogmaals bedankt voor de fantastische avond. De speciale verassing voor mijn dochter was echt geweldig. Ook nog een mega compliment voor Mandy wat een stem! Jullie hebben onze avond compleet gemaakt!

Amerpoort

Hallo Marco, Dankzij jullie fantastische optreden bij het 10 jarig jubileum van Terweide, kunnen we terug kijken op een top feest waar de bewoners nog lange tijd van na kunnen genieten en op terug kunnen kijken. Namens hen; enorm bedankt!

Marja

Beste Marco. Het is fantastisch geweest! Heel hartelijk bedankt en ik wil je zeggen dat je het geweldig doet met de clienten, mag ik zeggen dat ik je een ontzettende leuke vent vind en met een dijk van een stem?! Pim was de volgende dag nog helemaal ondersteboven van de leuke avond, we zullen zeker aan jullie denken als er weer eens iets is, want dit maakt er toch een echt feest van! Dag Marco, hartelijke groet, Marja

Klaas

Afgelopen weekend een top verjaardagsfeest gehad dankzij dit geweldige duo petje af een leuke show compleet met licht rook en een uitstekende geluids kwaliteit alles was naar wens voor jong en oud. Jongens bedankt Mandy en Marco!

Menura Formation

Krachtige en warme stem, net als de persoonlijkheid van Cinzia. Enorm lieve collega om mee samen te werken en altijd feest om met haar samen ergens op te treden.

Mireille

Marco. Hartelijk bedankt voor het geweldige feestje wat jullie hebben gebouwd op de hawaii surprise party, zonder jullie was deze avond niet zo'n gezellig feest geweest. Keurig op tijd en nog langer doorgegaan ook, heel fijn dat jullie zo meegaand waren voor ons. Wij zullen iedereen vertellen dat ze zeker met jullie moeten afspreken, Marco je bent een geweldige zanger en de muziek keuze bij dit feest was geweldig.

Volg ons op social media