Volg 2MF Coverband online

Reviews

Hieronder vind u de reviews van 2MF Coverband, klik hier om een review te schrijven.

Larissa

We hebben 21.02.2020 een super avond gehad met 2MF! Ze speelde op onze bruiloft en begonnen met een door ons gekozen openingsnummer van Coldplay, zo gaaf! De hele avond is er gedanst, zelfs door de gasten die normaal alleen aan de bar staan. Het is zo fijn om te zien dat de band er echt plezier in heeft om er een feest van te maken! We hebben van alle gasten complimenten gehad over de kwaliteit van de band en het super feest, de filmpjes die we krijgen van iedereen zeggen genoeg!

Chantal

Voor een carnavalsavond hadden we de feestband 2MF geboekt.
Van te voren wel wat spannend, omdat we wisten dat het geen carnavalsband was... dan is het toch maar afwachten hoe het gaat uitpakken. Nou, uitpakken deden ze zeker! De hele avond wisten zij het publiek naar de dansvloer te krijgen en iedereen mee te nemen in hun enthousiasme. En dat ondanks de vermoeidheid die er op dag 4 uiteraard bij de meesten van de carnavalsvierders was. Zelfs toen tijdens de laatste pauze, aan het einde van de avond, er wat mensen naar huis gingen of zich naar de bar verplaatsten, kwam de band met volle energie terug op het podium, kwamen ze zelfs de zaal in en daardoor trok iedereen toch weer naar de dansvloer om zo het laatste uurtje vol te maken. Onze complimenten, super bedankt voor deze fantastische avond!!!

Lucia & Hakim

Vanaf het begin tot aan het eind verliep alles gesmeerd! Allereerst een leuke demo mogen bijwonen, de contacten liepen vlot en flexibel en er was veel ruimte voor eigen wensen en inbreng! De 100% feestgarantie heeft 2MF 100% waargemaakt!! Zoek je de perfecte band voor je feest waar iedereen nog lang over na praat en van nageniet dan hoef je niet verder te zoeken maar heb je hem hier gevonden!” Heel veel plezier en succes met jullie verdere optredens! Jullie hebben onze avond onvergetelijk gemaakt! Beter dan dit had niet gekund!

Biografie

Coverband 2MF is een veel gevraagde feestband bestaande uit 7 enthousiaste muzikanten. Kwaliteit gegarandeerd want voor minder gaan ze niet. Op het podium staan doorgewinterde topmuzikanten en verfrissende front zanger en zangeres, allemaal even gemotiveerd met passie voor muziek en publiek.

Naast de standaard instrumenten onderscheiden ze zich door de sax, digisax en electro beats waarmee ze alle hits van nu eruit knallen. Uiteraard staan ook de echte klassiekers op het repertoire en zullen de 90’s niet ontbreken. Zoek niet verder: 2MF in tha house en het dak gaat er af!

2MF Coverband

Muziek

Bekijk hier enkele live optredens van 2MF Coverband.

2MF Coverband heeft vele covers gezongen, deze staan op het YouTube kanaal van Zing-Entertainment. Regelmatig worden er nieuwe video's toegevoegd. Abonneer je op ons kanaal en zorg ervoor dat je niks mist van 2MF Coverband.

Artiest boeken

Om uw favoriete artiest(en) te boeken kunt u vrijblijvend een aanvraag doen.

Bel of mail naar: